Veelgestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen

Producten ruilen 

Als je een product hebt gekocht waar je niet tevreden mee bent, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst van de zending ruilen. Ruilen kan als is voldaan aan het volgende:

  • Het nieuwe product dat je hebt gekozen mag niet 'momenteel niet beschikbaar' zijn. Het product dat je retourneert mag niet gebruikt of beschadigd zijn; dit geldt ook voor de verpakking. 

  • Als aan één van deze aspecten niet is voldaan, wordt de ruiling niet erkend en krijg je het product op jouw kosten teruggestuurd.

  • Als je voldoet aan bovenstaande voorwaarden, pak het product dan zorgvuldig in, voeg het formulier voor herroeping toe (HIER te downloaden), waarop je bij de opmerkingen vermeldt dat je het product wilt ruilen en de code van het product vermeldt waarvoor je het wilt ruilen. Om je zending te versturen, neem je contact op met onze klantenservice die je zal voorzien van een gratis verzendlabel. 
     

Heb ik het recht om het koopcontract te herroepen? 

Een consument heeft het recht om het koopcontract te herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van het product. Als je een product wilt retourneren, vul dan het formulier voor herroeping in (HIER te downloaden), voeg het bij het product en pak alles zorgvuldig in. Om je zending te versturen, neem je contact op met onze klantenservice die je zal voorzien van een gratis verzendlabel. 
 
 Het product is niet in orde, hoe kan ik een klacht indienen? 

Een klacht indienen verschilt per merk, raadpleeg daarom het gedeelte 'klachtenprocedure', waar alles per merk gedetailleerd wordt beschreven. Of neem contact op met onze klantenservice, die je uitlegt hoe je te werk moet gaan om een klacht over jouw product in te dienen.
 

Wat is de garantietermijn voor aangekochte producten? 

De garantietermijn voor consumenten bedraagt de wettelijke periode van 24 maanden. Als de koper een rechtspersoon of een natuurlijk persoon in de hoedanigheid van zelfstandig ondernemer is, bedraagt de garantieperiode slechts 12 maanden. De garantieperiode kan bij een aantal merken worden verlengd tot 3 jaar, bijvoorbeeld bij Bosch, Makita, Metabo e.a.
 

Wanneer krijg ik mijn geld voor geretourneerde producten terug?

Wij doen ons best om je het bedrag per ommegaande terug te sturen. Als dat niet gebeurt, houden we ons aan de wettelijke termijn voor het retourneren van het geld, nl. binnen 14 dagen na ontvangst van de herroeping. 
 

Ik heb gekozen voor betaling per overboeking. Waar vind ik de informatie voor de betaling?

Je ontvangt je betalingsgegevens in de eerste e-mail na ontvangst van je bestelling. Als je een proforma factuur in PDF formaat nodig hebt, wacht dan op de volgende e-mail met dit bestand. 

Ik heb gekozen voor betaling per overboeking. Duurt de verzending van mijn bestelling langer bij deze betaalmethode?

Helaas wel. Wij moeten wachten tot het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening. Dit duurt echter niet lang, gewoonlijk tot de volgende dag. Als je dus wilt dat de producten worden verzonden op de dag dat je ze hebt besteld, kies dan voor een andere betaalmethode. 
 

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt verifiëren wat de status van je bestelling is door onze klantenservice per e-mail te benaderen.

Kan ik het factuur- of bezorgadres achteraf wijzigen?

Ja, dat kan. Neem contact op met onze klantenservice die uw verzoek zal behandelen. Deze wijzigingen kunnen direct worden doorgevoerd nadat de bestelling is aangemaakt. Zodra de zending is afgeleverd, worden deze wijzigingen mogelijk niet meer gehonoreerd.

 

 

Wij geven om uw privacy

Pour vous aider à trouver rapidement le contenu que vous recherchez sur notre site web, vous épargner de nombreux clics et éviter de vous montrer des publicités qui ne vous intéressent pas, nous avons besoin de votre consentement pour traiter les cookies.

Alles toestaanSta geen cookies toe